Morrissey, here I come!

Visst ville jag gå på Morrissey, väldigt, väldigt gärna! Men inte så pass att jag tänkte ställa mig i någon kö tidigt på morgonen; hade ju ingen att gå med (trodde jag), hade i alla fall inte frågat någon. Och dessutom blev min son sjuk i natt och vaknade med 38 graders feber. Så vad göra? Jo, se till att man nyligen träffat en fantastisk man som bara ringer och säger: Jo, jag har två biljetter till Morrissey, är du intresserad av den andra? -Jaaaaa! Självklart! utbrister jag. - Ok, so it´s a date?! sa han. - Ja, klart det är! Och sen tänkte jag att det knappast kan bli bättre än såhär; hur många pluspoäng i kanten som helst. Wow!


Morrissey skivomslag

Kommentarer
Postat av: Magnus Skarbo

Hej U. Fin sida. Morrisey och date + Alvin feber -. Hälsa knatten från mig och ha det underbart. Svävar själv på moln....Ya know

2006-02-14 @ 10:22:31
Postat av: ulrika

magnus: ja, är så himla glad för din skull, att du svävar på moln : ) vore kul träffa henne nångång. vi hörs!

2006-02-14 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback