You are my sister

Musikbyrån visar en minikonsert med Antony & the Johnsons från Södra Teatern februari 2006. Och han sjunger You are my sister, och han är så fin, ödmjuk, rörande. Man kan inte annat än älska honom; och när han sjunger You are my sister and I love you...may all of you´re dreams come true, drabbas jag så tveklöst; tänker jag på en av mina systrar, ja, egentligen på båda...

Jag tänker sedan: det här inlägget är för dig, syster! Jag tänker på dig och på T och på den lilla i magen, som vi snart ska hälsa välkommen till världen... Jag vet att jag borde vara bättre på att höra av mig, alltid borde vara bättre på det, och jag är trött och sjuk och blödig igen, gråtmild, hopplös, och kanske kan jag nångång förmå mig att säga det till dig... You are my sister and I love you... may all of you´re dreams come true...


Kommentarer
Postat av: tumme tott

min bror är flera
ingen syster men många män
törstar efter flera

2006-03-11 @ 00:31:44
Postat av: Jakob

En fantastisk låt, av en suverän artist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback