det kom ett brev (eller fler)

vart lite hastigt igår,
men tack för några
fantastiskt trevliga
och roliga dagar!


hemkommen från wien igen, i fredags eftermiddag. och så full av intryck, trött, sliten, men glad. blev en fin resa. vi umgicks och festade, varje kväll, upplevde wien, såg delar av det litterära wien, muséer, arkitektur, kaféer. och det var sommarvärme. och ja, vi bodde tillsammans, i tre lägenheter, ömsom trötta på varann, ömsom skrattade och babblade och tyckte om varann...


vakker tur med vakre mennesker.

hjemkomstfølelsen er

sliten men fattet. fattet men skjør.

jag vill hem till människorna.


och jag kom hem från wien. och jag fick ett meddelande. allt känns väldigt konstigt nu, nåt konstigt har hänt


: nåt konstigt har hänt, i mitt liv just nu, oväntat, jag är kär, vet inte vad som händer, vad jag ska säga, hade verkligen inte räknat med nåt sånt här, nu, det är ganska rörigt, men en underbar person, jag får berätta, ja, vid ett senare tillfälle, berätta...



detta plötsliga -


livet är grymt (smärtsamt vackert överraskande)


ja, föränderligt, föränderligt


när man minst anar det. händer det

ekar i mitt huvud (slutsats): men jag har vunnit en vänskap, vunnit, vunnit... glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback