jag är skör jag är inte skör (upprepning)

kanske genomskinligt glas sval yta onårbar stillastående ingen tid finns här stelnad i ett ögonblick icke levande att vara skör att vara skör att vara skör att vara långsam kanske trög ouppmärksam eller närvarande mitt i betraktandet av något sällsamt och sen genast illamående långsamt öppna långsamt långsamt som i slowmotion se någon lyfta glaset höja armen ovanför huvudet långsamt sänka mot golvet släppa skör släppa och skör skör blir tusentals gnistrande splitter tusentals möjligheter ännu mer mer än fler bättre än skör


-----------

Se hela texten här (tidigare inlägg):

 jag är skör jag är inte skör (om ett tillstånd som kanske (inte) existerar)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej. Jag har skrivit en liten kommentar till dig på min blogg.
Kram,
Helena.

Postat av: ulrika

tack, va fint, har läst nu. flera gånger. (kommentar också på din blogg.)

2006-05-01 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback