Caring is creepy

the shins

Orkar inte blogga så mycket just nu, men dagens låt är iallafall Caring is Creepy med The Shins (från Oh inverted world, 2001), hade glömt bort hur fantastiskt bra den är - hela skivan, alla låtar!

Jag tog fram den idag eftersom jag håller på att skriva en text och behövde kolla upp en grej; och så blev jag så glad! (Men minns jag blev lite besviken på deras andra album, men ska ta fram det nu och lyssna).

Samtidigt är det också lite nostalgi för mig, jag lyssnade mycket på det här 2001 när jag bodde i Kalifornien (
california dreamin´....) och mitt liv såg så helt, helt annorlunda ut, ja, livet livet, förändring, glädje sorg what to do what to do life is wonderful horrible discusting bittersweet disappointing lovely better than best...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback