Kärlek: Kitchens of Distinction

Kolla in och lyssna på Drive that Fast  med Kitchens of Distinction på YouTube. Det är mycket nostalgi men fortfarande helt galet bra tycker jag, helt fantastiskt, ryser...




*
Mer kärlek i helgen: Konserten på Debaser i fredags med Strip Music och Hell on Wheels, och alla jag känner som var där, ni vet vilka ni är! Och att Kalle spelade "Shine on" med House of Love - underbart;  tack för dansen V, du är bäst, ja, du vet, det bara är så; jag önskar dig all lycka! Men kanske framförallt: gårdagens fest hos Moa & Anders. Som vanligt hade jag supertrevligt (ni vet väl att jag är lite småförälskad i er allihop)... Det är alltid en så himla fin stämning, det gör mig bara så glad! Och Robert måste vara en av de snällaste, finaste människor jag nånsin träffat (han pratar fortfarande om efterfesten jag hade då vi sågs första gången, på Popaganda 2005) - och Embla & Frans, kram!

Och Magic Numbers senaste album Those the Brokes - det är också kärlek!


*
Tidigare inlägg om Kitchens of Distinction:  Vinyl: Love is Hell

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart dags för Thn, ska bli kul o ses igen, biljettera (tåget) kommer på tisdag, missade tiden på postlådan idag. Allt gott!

2006-11-12 @ 20:46:51
Postat av: Moz

Kul att se fler som älskar Kitchens of Distinction precis som jag gör. Är lycklig ägare av några live bootlegs på dvd där patrick sjunger i kortbyxor :-)

2006-11-24 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback