Erik de Vahl: Oh! My spine

Erik de Vahl - Oh! My Spine (2007)
...
This is a presentation of my third CD-album "Oh! My Spine" which I released on my own in a limited edition of 100 ex earlier this year in April. Since there won't be no second edition released I've decided to offer you to download it here instead. For free of course. Selling digital files is to me a huge step backwards in every aspect. So feel free spread the music and tell your friends about it if it appeals to you.

Det här är riktigt bra, ladda ner albumet
här


*
Annars just nu, som balsam för själen och otroligt vackert: Jessica Bailiff: Feels like home (Kranky, 2006)

Jessica Bailiff Feels

Kommentarer
Postat av: eff

Jag känner mig smickrad.

Postat av: eff

Givetvis skulle jag kommentera inlägget innan detta. Men min hjärna verkar ha tagit kafferast när jag skrev förra kommentaren. Eftersom jag inte har kaffe i lägenheten reste den visst bort rätt ordentligt. Suck.

2007-08-14 @ 00:46:18
URL: http://aplaceforrobots.blogspot.com
Postat av: ulrika

haha, ja, jag började fundera lite typ i banor som, va´ e de han som e erik de vahl eller vad? se till att få tag på lite kaffe nu snarast...

2007-08-14 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback