in real life: it´s not likely

... but yes it is!

jag trodde inte sånt här kunde hända. men människor kan uppenbarligen överraska sjukt mycket. och i efterhand luska ut och söka reda på ens telefonnummer. (detta efter att ha babblat och lyssnat på musik ett par timmar en natt. och haft så himla trevligt.) och sen kommer ett mess typ en dag senare! i´m so impressed. glad. här har man gått och väntat på livstecken från en annan (uppenbarligen helt omöjlig) person och så kommer det här. som en glad och fin överraskning. lite distraktion. eller jag vet inte. kanske är det här på riktigt. kanske inte. underbart befriande bara. med nån som är rak. vill nåt och visar det. äntligen. men sen ja, man får väl allt se. svårt när personen i fråga bor på annan ort. men messa och mejla kan man (ska vi!) göra. kanske ses. nångång. om inte annat bara fint. att tänka på. att det hände. att det faktiskt kan hända...


Låt: Face Like Summer (Gorky´s Zygotic Munci; från albumet Blue Trees, 2000)




*
Titeln refererar till låten
It´s not likely av Catherine Howe (What a Beatiful Place, 1971)

Kommentarer
Postat av: maggie

åh, det är inte klokt vad pirrig man kan bli av ett sms! jag tackar den nya tekniken för dess pirrighetspotential.

(och någon som är rak - njut av det. en sällsynt sort.)

Postat av: ulrika

jo visst, men det är också helt otroligt jobbigt när man INTE får svar, då tackar man inte den nya tekniken för dess ångestpotential ;)

2007-01-30 @ 22:50:08
Postat av: ulrika

å ja, jag njuter :)

2007-01-31 @ 09:16:12
Postat av: ulrika

sorry men jag var tvungen ta bort texten i det här inlägget kändes plötsligt för nära för privat för laddat...

2007-01-31 @ 22:18:58
Postat av: ulrika

hm, men vem vet kanske sätter jag in den ursprungliga texten igen, vi får se vi får se, men tills dess är det prata med mig personligen som gäller om man är nyfiken :)

2007-02-02 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback