Tack alla

... för fantastiskt uppmuntrande och fina kommentarer! Jag vet att jag försummat bloggen, har inte hängt mycket på Facebook heller. Mycket har  hänt i mitt liv, träffat en underbar människa som jag umgås gärna och ofta och intensivt med... men har nog lugnat ner sig lite nu, hehe! Men annars mycket förberedelser inför Den Stora Resan ner till Sydostasien, och det projekt som skall sättas igång. Skriva och fotografera och göra en bok är planen! Tillsammans med en grafisk designer/illustratör/fotograf. Jag är sjukt pepp och det ska bli så spännade alltihop. Idag tog jag en andra omgång vaccintation och fler blir det, och malariatabletter coh hej och hå! Livet är spännade och full fart och lite läskigt och rädd är jag väl lite också, har aldrig rest runt på det sättet nånsin och med en person som jag endast känt i två månaders tid; allt ska klaffa och mycket att  fixa och dona med innan resan. Har hyrt ut lägenheten i sex veckor. Den 2 april drar vi iväg! Innan dess blir det uppläsning på Textivalen I Göteborg (29 mars), en uppläsning jag gör tillsammans med en kompis, det ska bli otroligt kul, ser fram emot! Får se hur det blir men måste försöka göra nåra slags uppdateringar från resan här på bloggen... Men tyvärr kommer det nog vara lite si och så med mina uppdateringar framöver, sorry! Men hinner inte...


*
och som ni märker har jag legat väldigt lågt på musikfronten på sistone inte riktigt orkat eller hunnit uppdatera mig... så mycket annat som händer, och jag tror jag fått lite overload på ny bra musik de senaste åren, varit helt galet på och haft koll... orkar inte riktigt köra i samma tempo. ja, ja. man har sina olika faser. men lyssnar på musik gör jag ju hela tiden dock! men har dåligt med pengar och jag vill sååå gärna ha själva cd:n, tycker det är lite trist bara ladda ner. men ge mig gärna tips på bra musik -  tack, jag ska absolut kolla upp Hopewell...




*
Uppdatering. Favoritalbum just nu är:

Fireflies: Goodnight stars, goodnight moon
Kazumasa Hashimoto: Euphoriam (
Noble, 2007)

euphoriam

Kommentarer
Postat av: Eddie

Du har väl inte lagt ner bloggen? Det vore synd.

Postat av: Anna

Låter som ett väldigt spännande projekt. Lycka till! Och tack för tipset om albumen, Euphoriam var ju ett himla snyggt omslag. Och egentligen gör väl det allt?;)

2008-06-29 @ 22:58:31
URL: http://indiemusic-blog.blogspot.com
Postat av: Jonatan

adda mig på facebook vet ja!

Jonatan Rosenberg heter jag!

2008-09-09 @ 16:27:41
URL: http://koksilasten.blogg.se/
Postat av: Susanne Pettersson

Hej Ulrika! Försöker få kontakt den här vägen, få se om det lyckas! Susanne här, din gamla "barndomskamrat" (huu, så gamla vi låter!!)

Hoppas allt är bra med dig, ser att du varit ute och rest. Låter spännande! Vi har också nyss levt ut våra drömmar och tagit oss runt i USA under sju månaders tid. Väl hemma i Sverige igen har vi slagit oss till ro och köpt hus i Lövstalöt(!!!!!) av alla ställen.

Hör av dig med några rader om du läser det här. Ha det bra!

2008-11-28 @ 21:13:53
URL: http://web.mac.com/micke.susanne.travel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback