Morrissey says: At Last I Am Bored

... det är lite roligt, men samtidigt oerhört pinsamt också, men det bjuder jag på, tyckte det fanns en humoristisk poäng med det hela, och att jag uppenbarligen inte har sån värst koll på Morrissey, har egentligen inte hört mer än två låtar från nya albumet, men såg honom ju i söndags - eller vad säger ni, men jag trodde ett tag att Morrisseys låt At last I am Born hette At last I am Bored...


----------

Uppdatering: Ja, annars var Morrissey-konsertens höjdpunkt utan minsta tvekan How soon is now? Någonstans vid Life is a Pigsty lyfte det tror jag. Annars var jag inte speciellt imponerad, visst var det helt fantastiskt att se honom; men tror inte bara det berodde på Morrissey utan helt enkelt på omständigheterna runt omkring. Rent personliga alltså. Och sen tycker jag att det är hopplöst, rentav tråkigt egentligen, att det liksom aldrig riktigt bränner till, när man ser en artist på en stor arena. Jag föredrar nog trånga klubbar framför detta. Annars: Last Night I dreamt that somebody loved me och Still ill, underbara, ja, The Smiths-låtarna var det som tillsist stannade kvar i mig, blev mycket nostalgi för min del, på gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback