bloggen blogg 4

jag äter sover gråter skrattar sliter mitt hår framför bloggen. jag glömmer bort att äta gå på toaletten maten kallnar kaffet kallnar. jag skriver nya inlägg och sparar som utkast. jag surfar runt på nätet. jag samlar bilder i mitt arkiv. jag letar länkar läser och läser andras bloggar. jag söker söker samlar information. om allt som intresserar mig allt som jag vill använda i senare inlägg. jag är uppslukad jag är frånvarande och närvarande på samma gång. jag har ont i ryggen nacken jag har inget riktigt skrivbord jag tappar mat på tangentbordet. jag glömmer jag glömmer. jag är patetisk jag är i en annan värld fast samma jag måste ta mig samman nu ta mig samman sätta punkt här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback