På begäran: Stor bokstav

Ok, jag kanske ska ta till mig den där "kritiken" nu. Skärpa till mig lite. Sluta upp med det här poetiska larvet med små bokstäver. Och istället använda stor bokstav i början på varje ny mening. Som vi lärde oss i skolan. Jag vill ju inte att mina texter ska vara svårlästa. Har de varit svårlästa - undrar jag? Skiljetecken har jag ju däremot varit oerhört noga med. Men dom kanske man inte ens har sett?!

Säg till om ni tycker det blir bättre (vilket väl är en dum fråga i sammanhanget, för det verkar vara helt uppenbart för vissa andra tydligen, utom för mig. Vad jag menar är: Jag trodde mina texter nedan VAR läsbara?!)


Kommentarer
Postat av: Anna

dina texter var absolut läsbara (minst sagt), vad är det för regel? Skriv som du skriver, det är så fint.

Postat av: ulrika

tack! jag vet inte, jag kanske bara överreagerade lite på kritiken. egentligen borde jag bara skita i det. men provar ett tag att skriva med stor, se hur det känns bara. och hur det ser ut på sidan...

2006-02-06 @ 15:56:46
Postat av: ulrika

förresten, du är nu inlagd på sidan som veckan blogg!!

2006-02-06 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback