Litterär Gestaltning

Jag är nere i Göteborg för en ny intensiv två-veckorsperiod av studier, läsande och skrivande, vilket förmodligen kommer hindra mig från att uppdatera bloggen på ett tag. Men jag ska försöka att åtminstone lägga in något under denna period; till helgen kommer jag kanske ha lite mer tid... Är annars under helgen förhoppningsvis lika intensivt upptagen med ett mycket spännande musik- & poesiprojekt, som jag får berätta mer om längre fram. När jag ser att det verkligen blir något... Jag är glad och förväntansfull, ser fram emot att sätta igång! Tack J för att du vill detta!

På återseende, vänner!




Tills vidare får ni hålla till godo med denna vackra, dekadenta vårbrud...

Junya Watanabe fall 2005
Junya Watanabe spring collection 2006


Kommentarer
Postat av: Peter Björkman

Är den bra dendär litterär gestaltning - får man nya perspektiv eller?

Postat av: Peter Björkman

Är den bra dendär litterär gestaltning - får man nya perspektiv eller?

2006-03-08 @ 22:42:19
URL: http://www.uppenbarhemlighet.blogspot.com
Postat av: Petrus Andersen

Jag har också funderat på vad slags funktion en sådan utbildning skulle fylla. Du får gärna delge dina tankar.

2006-03-10 @ 18:38:11
URL: http://sapristi.bloghi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback