Musikbloggar

Add some music to your day
Musikmani
Popbloggen
Skivgrisen


Tidskrifter, recensioner m m:
Le Manchester
Pitchfork
Revolver
Sonic

uppdatering:

Soundofmusic


Artister, band (hemsidor):
American Analog Set
Bear Quartet
My Bloody Valentine
Shoplifters Union (Smiths/Morrissey)

Lyssna:
Last.fm

Övrig om musik:
Konsertkoll
Luger
Young God records


Therapeutic Dictionary har många bra musiklänkar, bl a till CocoRosie, Cocteau Twins, Hope Sandoval, Joanna Newsom, Patti Smith och P J Harvey.


Dessa skriver också om musik:
Fantomerna
Kanelsaft
Lupo Manaro
Mikrokosmos
Palimpsest




(Samtliga finns under mina länkar)

Kommentarer
Postat av: darlingDorothy

Hey.
Kul att du länkar till kanelsaft.
Vill du ha ett tips? om du skriver Hemsidans namn - och tar bort de små stjärnorna jag lade till - så borde länkarna fungera direkt i bloggen.

Risken är nu att koden jag skrev försvinner så att det blir helt obegripligt, mina ursäkter isåfall.
/T

2006-03-06 @ 12:00:31
Postat av: Anonym

Ja. Det försvann. Förruttnelse. Koden är:
(vänstertag)a rel="nofollow" href="http://hemsidansadress.com"(högertag) Hemsidans namn (vänstertag)/a(högertag)

2006-03-06 @ 12:03:34
Postat av: Anonym

Haha, jag bara förvirrar och skriver fel.
Glöm vad jag sade.

2006-03-06 @ 12:04:14
Postat av: Lucy

Tja, ja vi verkar gilla liknande grejer, coolt. Jag ska fortsätta läsa din blogg. Tyvärr är jag rätt inaktiv själv för tillfället eftersom jag är pà spràkresa men i maj kommer allt bli som vanligt igen...

Postat av: ulrika

darlingDorothy: jag fyttade ner kanelsaft till "dessa skriver också om musik" eftersom det blev lite missvisande att kalla er blogg för en musikblogg, ni skriver ju om annat också...

2006-03-07 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback